wtorek, 1 lipca 2014

Miś Tymek

Dawno nic tu nie pisałam, ale jak zwykle mam wymówkę :D. Kończył się rok szkolny, a kto zna mnie bliżej, to dobrze wie, że jestem pracowita jak mrówka i wszystko musi być perfekcyjne. Oceny poprawione, świadectwo, dyplomy i nagrody odebrane, roku szkolnego koniec, więc czas na szydełkowanie.
Tym razem znów pokusiłam się o wykonanie na szydełku czegoś co będzie w pełni moje. Tak oto powstał miś Tymek. Nie był on łatwy w wykonaniu, ponieważ co chwilkę chciałam coś zmieniać. Jednak w końcu powstał i jestem z NIEGO DUMNA. Nie mogłam się z nim rozstać, ale musiałam. Tak to czasem w życiu bywa. Mówi się trudno i żyje się dalej :). Miało być krótko a wyszło jak zawsze :). Jeśli, któraś z was chciałaby przetestować wzór na misia to serdecznie zapraszam. 
A oto miś Tymek:





Miś powstał z wielu inspiracji zaczerpniętych od niektórych z was i dlatego wszystkim dziękuję za to, że mogę się od was tyle nauczyć. 


PS: Zaczęły się wakacje, więc życzę wszystkim miłego wypoczynku i jak najwspanialszej pogody. Oczywiście nie zapominajcie o swoich szydełkach i innych niezbędnych przyrządach :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz